de eerste dagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rixt Hoekstra - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rixt Hoekstra - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Rixt

12 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,
De eerste paar dagen curaçao zitten erop. Ik kan er maar één ding over zeggen; fantastisch. Na een snelle vlucht was ik snel op mijn kamer. Eigen wastafeltje, koelkast een mooi uitzicht op het Waaigat. Nog voor de huisbaas voor de papieren terug kwam was ik al de hort op. Even naar een winkelcentrum en naar de supermarkt voor de nodige boodschappen. Meteen bleek al dat ik hier niet zonder auto kan. Inmiddels heb ik dus ook een mooie Jeep Samurai tot mijn beschikking. Verder heb ik al heerlijk op het strand gelegen en begin ik langzaam aan een lekker zomers kleurtje te krijgen. Het leven hier gaat zijn gangetje, veel stappen en een boel gezelligheid staat hier centraal ( ja ook als je gewoon werkt)
Maandag ga ik naar het bedrijf waar ik vrijwilligers werk doe.
Ohja voor de mensen die mijn adres wouden weten; Wereldstage Curaçao t.n.v. Rixt Hoekstra, Scharlooweg 75.
Als er post is dan krijg ik een mail en kan ik het bij wereldstage ophalen.

  • 17 April 2014 - 16:40

    Lorena:

    Hallo meisie

    Lekker aan het genieten!
    Dat is mooi. Veel plezier en ik hoop dat je vrijwilligers werk ook leuk zal zijn.
    Tût, mem

  • 22 April 2014 - 22:10

    Beppe:

    lieve Rixt,
    we hebben een paar dagen niets van je gehoord.
    hoe gaat het daar op dat verre Curacao. Geniet je van je vakantie?
    daar was je wel aan toe na die paar dagen werken.
    heb je het eiland al een beetje verkend of ben je niet verder dan de beach gekomen. Ook lekker hoor.
    als je maar geniet.
    ik ben ook erg benieuwd naar je werkervaring, maar we moeten wachten tot na 5 mei. we zullen het wel horen tegen die tijd.
    Kun je wat slapen daar in de warmte en met de muskieten of valt het wel mee.
    we missen je hier wel een beetje (boel)

    geniet meisje en tot schrijfs
    beppe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rixt

Van 9 april tot 14 juli verblijf ik op het prachtige eiland Curaçao. Hier ga ik 4 dagen in de week werken op een na schoolse opvang voor kinderen met gedragsproblemen. Via deze blog wil ik iedereen die geïnteresseerd is regelmatig even op de hoogte houden!

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 1879

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 14 Juli 2014

Curaçao

Landen bezocht: